14 Temmuz 2011 Perşembe

Yeniden merhaba



Site kapandı filan derken bizim velet doğdu ve 4 aylık bile oldu sevgili okur. Şimdi size bu zamana kadar neler öğrendiğimi açıklıyorum dikkat kesil;

1. Çocuğun olacaksa yok ben kendim bakarım, babanneye, ananeye ne gerek var gibi artistik patinaj hareketlere girmeyin, eşiniz de yeltenirse şiddetle karşı durun. Aksi halde ilk birkaç ayınız egzausting (bitkin düşürücü) geçer.

2. Yediğinize içtiğinize dikkat edin olm, evde yemek pişirmeye vakit olmadığı için fass food'dan göt göbek oluyor. Bir de ben sporuma devam ederim canım ne olcak gibi sürrealist yaklaşımlar tekrar göt göbek olarak size geri dönecektir. Evde yarım saatte yapabileceğiniz antrenmanlar yaratın.

3. Böyle manyak bir sevgi olamaz yaw, herif pırtlasa seviniyosun, geğirse seviniyosun. Ayaklarından tut kaba etlerini öpüyosun yine doyamıyosun öpmeye. Tabii taşımaktan belin ağrıdığından inceden küfür ediyosun ama nafile, patron o sonuçta.

4. Belin kopması demişken, yatarken dikkatini çekecek aktiviteler keşfedin, böyle saçma sapan danslar uydurun, şarkı repertuarı yapın. Hareketlisinden Altay, Alişan filan şarkıları çok ilgi çekiyor, abuk subuk ya.

5. Sabahları işe geç kalmak istemiyorsan her zamankinden bi yarım saat erken kalk ki herifi seveyim derken patrondan papara yeme.

6. Bi de bekar arkadaşlar şerefsizleşiyor okur, herifler uğramaz aramaz sormaz oluyor yaw. Evliler ise halden anladıkları için mi, demonstıreyşın yapmak için midir daha bir yakınlaşıyor. Hazırlıklı ol.

Şimdilik bu kadar okur. Taze babalık, kariyer ve hayat planlama, izolasyon çekomastik ile ilgili data aktarımım devam edicek. Bir sonraki konu, bir baba olarak doğumda nerelere para harcayacan.

Sevgiler, öptüm.

2 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Okudum ve cok da güldüm. Başıma geldiğini var saydım eminim ki aynılarını yaşayacağım. Öncelikle bu öncelikli uyarın için teşekkürlerimi sunarım canım ;)

    Ayrıca o kadar aradım, o kadar sordum geri dönmeyen sensin. Hiiiç de sitem etme (Tabi bei de o grubun içine dahil ediyorsan)...

    erinc

    YanıtlaSil