15 Temmuz 2011 Cuma

Çaylak Baba Ekonomisine Giriş 101



Okur dün gugıla ilk sayfadan giriş yaptı site, dünyanın dört bir yanından ziyaretçi akınına uğradık, ne kadar çaylak varmış yaw.  Hayır İsviçre’de, Macaristan'da kim var tanıdık çıkaramadım.

Neyse okur sana çocuk doğarkene kimsenin aklına gelmeyen ama aslında çok möhim olan noktaları anlatıcağım, bana kulak kesil;

1. Bak okur sünnetten sonra çocuğunuzun pipisini ne yaparsın bilmem ama çocuğun kordon kanını saklayın yaw. Biraz duyarlı olun olm. Ben Sabancı şirketi Onkim’e aldırttım. Çok memnun kaldım.  Bak önden sana bir set gönderiyollar, doğum sırasında mutlaka hastaneye yanında götür. Sonra numarasını aldığın temsilciyi arıyosun, zamanı haber veriyosun, zırt adam hastaneye geliyor. Sonra doğumdan sonra kordonu alıyor gidiyor. Hemen saklamıyollar, bilumum testlerini yapıp tamamsa saklıyollar, paranı o zaman alıyollar. Okur sanıyorum 2 bin küsür bişilerdi.

2. Okurcum çocuğu mümkünse hemen hastanede, yoksa ilk bir ay içinde mutlaka sünnet ettir. 1 haftada herşey olup bitiyor lan. Velet de hiçbişi anlamıyor, senin biraz için sızlıyor ama sonra çok yakışıklı oluyor PiPi, hele onu dikip dikip üstüne işiyor ya altını değiştirirken vay be diyorsun babalık ne güzel şeymiş J Bak geç kalırsan sünnet işleri çok zorlaşıyor ona göre.

3. Okurcum Allian.. ile başlayan sigorta şirketinin bir ürünü var büyüyen çocuk diye,  ayda 100 TL ile başlıyorsun sora her yıl %10 artıyor aidat. Velet  18’ine basınca arıyolla ve beyfendi 180.000 TL niz var ne yapalım bunu diyolla. Valla sora bir kuruş üniversite parası  vermem sevgili okur bu böyle biline.

4. Okurcum, hastanede masraftan kaçma, önce iyi bir sigorta yaptır eşine, güzel bir hastane ayarla peşine. Ben Kadıköy Şif..  ile başlayan hastaneyi ayarladım, bi de onların manzaralı odaları var az bir farkla, büyüklüğü normal odanın iki katı lan, geleni gideni bol olana duyrulur. Memnun kaldım.

5. Okurcum bebek bezinin fiyatını soran olacaktır kesin en kralı 23 - 24 TL, ayda 2 - 3 tane tüketiliyor. Çaylak babanın kapitalidir, Bilgine,

6. Söylemeden geçemiycem ilk gece hemşire gelip isterseniz bebeği biz uyutalım diyor okur, şimdi vermek istemezsin gibi geliyor ama vermezsen pişman olursun, benden söylemesi.

Haaa bi de ilk kakası çok komik lan, böyle siyah bir baloncuk şişip patlıyorJ Herif uzaylı gibi doğdu yaw, şimdi zibidi oldu iyi mi, kıçımızın üstüne oturamıyoruz gezme merakından. Basıyor yaygarayı.

Yarın dev yazı dizisi; Çaylak Baba’nın Eğlence Hayatı 1

Sevgili okur,  öptüm seni cokur cokur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder