18 Temmuz 2011 Pazartesi

Çaylak Babanın Eğlence Hayatı



Eğlence mi, o neydi yaw?

Şaka şaka okur, durum o kadar da vahim değil, üzülme. 

Resim nasıl beğendin mi :) Veledi her sabah ve akşam parka çıkarıyoruz, arada ben böyle ana kucağında çıkarıyorum. Çok keyifli oluyor lan, herif dünyayı keşfediyor, böyle ağaç yapraklarına özgürlük heykeli gibi bakıyor. Çok ballı.

Şimdi okurcum eğlence hayatına gelirsek, hepimiz biliyoruz ki gece hayatı dediğimiz şey üreme içgüdüsü üzerine inşa edilmiş bir yapı. Bir mekan dolusu üreme ihtiyacı hisseden insanın çeşitli ritüeller çerçevesinde birbirine kur yapmak vasıtasıyla oynaması, hoplayıp zıplaması. Şimdi sen zaten halihazırda üremiş bir insan olarak böyle bir ortama girdiğinde sırıtıyosun okurcum. Etrafındaki bekar arkadaşların ultra motive zabbahlara kadar o mekan senin bu mekan benim yihhuu mihhuuu larkene sen öff ne zaman dönecez, pöfff çok kalabalıkmış falan gibi evli çocuklu insan hayvanının içgüdüsel tepkimelerini gösteriyosun.

O yüzden okurcum ilgi alanlarının değiştiğini ve hatta fiziksel ihtiyaçlarının da değiştiğini kabul et. Sen artık zabbahlara kadar zıplamak, kusana kadar içmekten keyif almıyorsun lan kendine gel, bir dönem üreme ihtiyacı vesilesiyle yaşamış olduğun bir kızgınlık dönemiydi diyelim.

Bak mesela bekar arkadaşların ile oturuyosun herifler sadece şu kızla yazıştım, bu kızla kızıştım, o kızla müzüştüm konuşurkene sen ulan o iş nolcak, ne zaman zam alacağım, iş mi kursak gibi seviyeli muhabbetler etmeye çalışırkene bir bakmışsın birbirinizi hiç dinlememişsiniz. Allah bekar arkadaşın da duyarlısını, seviyelisini versin insana.

Neyse okurcum, diyeceğim o ki ulan ben neden artık zabbahlara kadar zıplayamıyorum, kusana kadar içemiyorum, yoksa yaşlandım mı lan diye üzülmene gerek yok. Böyle yaşayan adamları sabah altı buçukta kaldır önce bir köpek gezdirt, sonra sekiz buçukta işe gidip akşam yedi buçuğa kadar çalıştır, sonra gece 11'e kadar çocuk sevdirt, ev işleri ile uğraştır, gece 1'e kadar sevgilisi ile 2 çift laf ettirt. Sonra çıkar bakalım dışarı zabbaha kadar zıplayabiliyor mu. Fısssss

Okurcum, her şart altında boğaz kenarında, yarim yanımda bir rakı balık muhabbetini tek geçerim. Hafif yunan müziği arkada, ballı muhabbetli arkadaşlar sofrada, peynirim, kavunum, of ki ne of.

Arada bir de erkek erkeğe çık ha, ihmal etme. Bi bak bakalım son trendler ne, minilerin boyu en son kaç santime kısalmış falan filan. Yanına kızlar yanaşsın, kusura bakma ben evli bir erkeğim de, yüzüğü göster filan. Bunun tadı da apayrıymış lan:)

Öptüm seni okurcum, hafta sonu yazamadım, Çaylak Baba'nın haftasonusu düşündüğünden daha yoğun geçer. Onu da birgün inşallah paylaşacağımdır. Minikler hakkında soru varsa mail at (ozanbturk@gmail.com) benim manita çocuk psikoloğu ona sorarız.

Sevgiler,

1 yorum:

  1. hihiihih çok eğlendim yazını okurken Ozancım babalık çok yakışmış sana bebiş de maşallah çok tatlı darısı bizim de başımıza :))

    Sevgiler ...

    YanıtlaSil