21 Ağustos 2011 Pazar

Evden Maceralar



Okurcum hayal et, hiç tanımadığın bir insan sana doğru gülümseyerek geliyor ve garip garip hareketler yaparak elini, kolunu, g*tünü, başını elleyerekten, mıncıklayaraktan seni sevmeye başlıyor. Ne yapardın?

İşte bu tam da oğlumun başına hergün gelen bir olay. Hayır herkes neden elleyerek sevmek zorunda yahu. Geçen balıkçıya gittik garson kafasını bir sevdi çocuğun, bütün gece kafa balık koktu. Tamam kabul etmek gerekir ki bizimki de insanın içinde mıncırma dürtüsü uyandırıyor, herif  Michelin Adamı  gibi ama biraz duyarlılık nütfen.

Evde pırtlama konusunda amansız bir rekabet sürüp gidiyor. Geçende küçük oğlum Ali ile çok romantik anlar yaşıyoruz, maviş gözleriyle bana bakıyor, ben de gıdıkından, ellerinden kollarından öpüyorum. O sırada yatağının üstünde dönen oyuncakta Bach’ın bir eseri çalmaya başlıyor, gözlerim yaşarıyor, bu herif bana armağan diye düşünüyorum, sonra, kıçı hafif bana çevirip ZooORtt!! Bir gülümseme suratta. Gülmekten altıma ediyorumJ

Sonra büyük oğlum Püskül, oyun oynuyoruz, hadi zıpla oğlum, atla oğlum, elimdekini al oğlum dememe kalmıyor. ZaAaRrT. Püskül’ün tepkisi daha profesyonel. Allah allah o ses de nerden geldi dercesine arkasına dönmeler, kıçı koklamalar, böyle bi şaşırmış ayakları. Yeter ulan, oksijenimi tükettiniz be.

Okurcum, Ali birkaç aylıkken Zö-Bebek isimli dükkana gittik. Eşim bişiler bakıyor, biz de Ali ilen kokona teyzelerin ortasına düştük. Ay tatlım, balım, yirim seni, ısırırım, pısırırım falan fişmekan derken bizimki bir kusmuk kütlesini tam ortalarına bırakıverdi J hepsi ya ben don bakacaktım, ben şunualacaktım filan diyerek kaçıştı. Ben de kusmuğu bırakamadım. Racon da bilmiyorum, kakasını yapmış Püskül gibi birinin alması için başında bekledik oğlumla. Neyse sonra dükkancılar alışkınmış, temizlikçi gelip halletti. Biz de koşarak uzaklaştıkJ

Bir de okurcum dünyanın en gereksiz insanları caddede motorlarını patlatırcasına bağırtarak yarış eden Hanzolar bu böyle biline.

Günü özlü sözü; Hayalindeki işi yapamıyorsan, yaptığın iş hakkında hayaller kur. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder